Telefon: +90 216 442 30 20

  • whatsapp@ 0536 567 97 29
  • instagram@fide_okullari/
  • facebook@fideokullari/
  • twitter@fideokullari/
  • youtube@fideokullari/
  • flickr@fideokullari/

Fide Hakkında Her şey


Fideyi Keşfet


Nerede?


Nasıl?

Fide Hakkında Her şey


Fideyi Keşfet


Nerede?


Nasıl?

Okul Binası

Fide Okulları binası eskiden bir tekstil atölyesiydi. Emeğin ve üretimin ortaya çıktığı yerdi. Maltepe büyüdüğünde, atölyeler şehrin dışına çıktığında bir başına kaldı evlerin ortasında. Şehrin ortasındaki bu tek başına kalan tekstil atölyesi yıkılıp gökdelen olmayı beklerken bir anda her şey değişti. Tüketimin hızla arttığı şehirde üretimin ve emeğin yeniden yapılandırılacağı Fide Okullarına dönüştü. Fabrikanın büyük duvarların bir kısmı yıkılıp gün ışığı almayı sağlamak için kocaman pencerelere dönüştürüldü.


Okul Binası

Fide Okulları binası eskiden bir tekstil atölyesiydi. Emeğin ve üretimin ortaya çıktığı yerdi. Maltepe büyüdüğünde, atölyeler şehrin dışına çıktığında bir başına kaldı evlerin ortasında. Şehrin ortasındaki bu tek başına kalan tekstil atölyesi yıkılıp gökdelen olmayı beklerken bir anda her şey değişti. Tüketimin hızla arttığı şehirde üretimin ve emeğin yeniden yapılandırılacağı Fide Okullarına dönüştü. Fabrikanın büyük duvarların bir kısmı yıkılıp gün ışığı almayı sağlamak için kocaman pencerelere dönüştürüldü.


Sınıflar

Tüm sınıf derslikleri oluşturulurken öğrencilerimizin kendilerini rahat hissedecekleri ve özgürce hareket edebilecekleri ortamlar oluşturulmaya çalışılmış ve bu amaçla sadelik ön planda tutulmuştur. Okulumuzda her derslik, sınıf seviyesinin gereksinimlerine göre düzenlenmiştir. Her yaş seviyesinin gelişimsel özellikleri farklı olduğundan İlkokul birinci sınıf dersliği ile dördüncü sınıf dersliğinin tasarımı da farklıdır. Ortaokulda ise sınıflar derslere göre ayrılmıştır. Matematik sınıfının iç tasarımı ile dil sınıflarının iç tasarımları değişiklik gösterir.


Sınıflar

Tüm sınıf derslikleri oluşturulurken öğrencilerimizin kendilerini rahat hissedecekleri ve özgürce hareket edebilecekleri ortamlar oluşturulmaya çalışılmış ve bu amaçla sadelik ön planda tutulmuştur. Okulumuzda her derslik, sınıf seviyesinin gereksinimlerine göre düzenlenmiştir. Her yaş seviyesinin gelişimsel özellikleri farklı olduğundan İlkokul birinci sınıf dersliği ile dördüncü sınıf dersliğinin tasarımı da farklıdır. Ortaokulda ise sınıflar derslere göre ayrılmıştır. Matematik sınıfının iç tasarımı ile dil sınıflarının iç tasarımları değişiklik gösterir.


Bahçe

Okul mimari tasarımı yapılırken üstüne en çok düşündüğümüz, plan yaptığımız ve tartıştığımız alanımız bahçemizdi. Eğitim adına söylemek isteğimiz birçok şeyi bahçemizle anlatacağımızı biliyorduk. Oyunun en değerli öğrenme yöntemi olduğuna inandığımız okulumuzda, oyuna en çok zamanın ayrılacağı alanımız olan bahçemiz şekillenmeye başladı. Bahçemiz, sonbaharda okul başladığında öğrencilerimizden gelecek önerilerle son halini alacak. Doğal oyunların filizlendiği bahçemizi görmeye bekliyoruz.


Bahçe

Okul mimari tasarımı yapılırken üstüne en çok düşündüğümüz, plan yaptığımız ve tartıştığımız alanımız bahçemizdi. Eğitim adına söylemek isteğimiz birçok şeyi bahçemizle anlatacağımızı biliyorduk. Oyunun en değerli öğrenme yöntemi olduğuna inandığımız okulumuzda, oyuna en çok zamanın ayrılacağı alanımız olan bahçemiz şekillenmeye başladı. Bahçemiz, sonbaharda okul başladığında öğrencilerimizden gelecek önerilerle son halini alacak. Doğal oyunların filizlendiği bahçemizi görmeye bekliyoruz.